Våra lokaler är perfekta för dig som söker utrymmen för
bröllop,kalas,teater,konsert,marknader,kurser, möten med mera.
Vi har utrymmen för stora som små evenemang och allt du behöver för ett lyckat evenemang!
När du hyr ett utrymme hos oss, ingår följande (all inclusive)
El, vatten och avfallshantering samt inventarier i utrymmet, (ej ljus/ljudanläggning i sal).
För mer information om vad som ingår och villkor hittar man nere på denna sida under bra att veta.
Vuf-Lokalen
Ägare: Vörå uf
Adress: Bergbyvägen 15. 66600 Vörå.
Storlek: ca 800 m2.
Max antal personer som får vistas i lokalen: 454 personer.
Hyra för lokal: Festsal, servering, kök. (all inclusive)
Vintertid inkluderar värmen i utrymmet på tillställningsdagen.
Tilläggsvärme 50€/ dag för hela lokalen.
Utrymmen är grundstädade. Arrangören står själv för städning efter evenemang.
(mer info under bra att veta eller ta kontakt)
Hyra för endast servering och kök i lokal (all inclusive)
Vintertid inkluderar värmen i utrymmet på tillställningsdagen.
Tilläggsvärme 20€/dag
Utrymmen är grundstädade. Arrangören står själv för städning efter evenemang.
(mer info under bra att veta eller ta kontakt)
Hyra för endast kök
Utrymmen är grundstädade. Arrangören står själv för städning efter evenemang.
(mer info under bra att veta eller ta kontakt)
Hyra för Miniuf-klubbrum (kan hyras inom snar framtid)
Max antal personer som får vistas i utrymmet:
Kan hyras Måndag,Onsdag,Fredag,Söndag (övriga dagar ungdomsverksamhet)
Utrymmen är grundstädade. Arrangören står själv för städning efter evenemang.
(mer info under bra att veta eller ta kontakt)
Rejpelt Paviljong (storberget)
Ägare: Vörå uf
Adress: Rejpeltvägen 341, 66600 Vörå.
Storlek: ca 44m2 + 284m2
Max antal personer som får vistas i lokal: 314 personer.
Övrigt: (servering), stort dansgolv, publik yta på ca 328m2. Vatten finns ej i utrymmet.
Dam och herr WC samt kök och kiosk finns på området och kan hyras skilt av
Rejpelt hembygdsförening.
Hyra för Paviljong (endast sommar): 150€ + wc avgift till Rejpelt hembygdsförening. Reserverad två dagar före och en dag efter tillställning . Inventarier ingår INTE. Kan hyras, men skall transporteras från uf lokalen i centrum.
OBS! Finns ej tillgång till vatten i paviljongen.
Övriga tjänster
Om föreningen sköter om kaffe serveringen i lokalen
Inventarier som kan hyras
BORD/STOLAR
SERVERING/KÖK-UTRUSTNING
LJUS/LJUD
ÖVRIGT
BRA ATT VETA
Ett avtal/hyreskontrakt enligt överenskommelse skall skrivas under av bägge parterna.
Åldersgräns för hyrning av utrymme är 18 år. Under 18 år bör ha en myndig person som är ansvarig. Den ansvarige godkänner och undertecknar avtalet och ser till att avtalet följs.
Vintertid inkluderar värmen i utrymmet på tillställningsdagen.
Tilläggsvärme 50€/ dag för hela lokalen.
Lokalens servering är färdig möblerad för 100 pers. Finns stationär ljudanläggning till förfogande i utrymmet.
Kostnadsfri tillgång till wifi i lokalen.
Nyrenoverade herr och dam wc samt inva wc med skötrum.
Transportkostnad 0,50€/km.
Lokalens stationära ljudanläggning i salen ingår inte i lokalhyran. 250€ Kan hyras för tillställning i lokal. (kräver kunnig person som ansvara över systemet)
Arrangören står själv för utsmyckning och tillställning av utrymmen samt städning efter (diskar, skräpkorgar töms, sopar)
Lokalens utrymmen är grundstädade. Städredskap ingår.
Städning efter 250€ (Föreningen städar efter stora evenemang som bröllop,kallas).
Vid fest tillställningar ansöker arrangören själv om tillåtelse av polismyndigheten och räddningsverket om så behövs. Lokalerna är godkända av myndigheterna och försäkrade.
El, vatten och avfallshantering samt inventarier som bord, stolar, kärl
ingår i lokalhyran = (all inclusive).
Vid eventuella skador skall hyresgästen ersätta dessa. Ersättning för skador bestäms av föreningens styrelse.
Kaffe/te, saft och andra råvaror ingår inte i lokal hyran.
Servetter/dukar eller engångsprodukter ingår ej i utrymmes hyran (undantag för små grupper upp till 30 Pers).